Νομικά Θέματα

Νομικά Θέματα (7)

Κατεβάστε στον υπολογιστή σας το συννημένο αρχείο PDF.
Μέχρι ποιου σημείου φθάνουν οι ευθύνες του ξενοδόχου έναντι των πελατών του για πιθανή κλοπή αντικειμένου που αυτοί έφεραν μαζί τους στο ξενοδοχείο; Υπό ποιες προϋποθέσεις φέρει την ευθύνη ο ξενοδόχος και σε ποιες περιπτώσεις απαλλάσσεται των ευθυνών του;     Πρόκειται για την ευθύνη που έχουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, οι επιχειρήσεις ενοικιαζόμενων δωματίων και διαμερισμάτων, οι κλινικές, τα οικοτροφεία, αλλά και άλλες συναφείς επι­χειρήσεις, εφόσον παρέχουν τις συνηθισμέ­νες ξενοδοχειακές υπηρεσίες (παραμονή και περιποίηση) για τα προσκομισθέντα σε αυτές από τους πελάτες τους. Στο άρθρο αυ­τό δεν αναφερόμαστε σε περιπτώσεις βλά­βης στο πρόσωπο του πελάτη, σης οποίες η ευθύνη του…
Παραθέτουμε εδώ για διευκόλυνσή σας άρθρα νόμων που αποτελούν την νομοθετική κάλυψη σε μερικές από τις πιό συχνές περιπτώσεις που αφορούν στις σχέσεις των ξενοδοχείων με δύστροπους πελάτες, κλοπές και λοιπά. Σημείωση: Δεδομένου οτι η ερμηνεία των νόμων γίνεται κατα περίπτωση τα παρακάτω δεν αποτελούν νομική μας συμβουλή αλλά απλώς μια πρώτη βοήθεια πριν καταφύγετε στον νομικό σύμβουλο του ξενοδοχείου που εργάζεστε.  1. Μπορεί ο διευθυντής να καλέσει αστυνομία σε περίπτωση που πελάτες δεν συμμορφώνονται με εσωτερικούς κανονισμούς του Ξενοδοχείου; Αποτελούν οι εσωτερικοί κανονισμοί νόμιμο δικαίωμα του Ξενοδόχου; (Ύψος πιστώσεως, ώρα αναχωρήσεως, ώρες γευμάτων κλπ) Είναι δικαίωμα κάθε διευθυντή ξενοδοχείου να καλεί την Αστυνομία όταν και εφόσον…
Σελίδα 1 από 3

Περιοχή Μελών

Σύνδεση
x
ή
Εγγραφή
x

ή

sete  podix  olive

Επικοινωνία

 
  +30 2810 281492
  +30 2810 346824
  Μουγλών & Δημοκρατίας, 71601
Ν. Αλικαρνασσός - Ηράκλειο - Κρήτη

Get Social